HTML

Mikró a burokból

Mikró vagyok. Még meg sem születtem, de anyám már blogot ír rólam. Összeír minden hülyeséget, az idióta barátai meg helyeselnek hozzá, akik azán évekig fognak fogdosni, hogy milyen aranyos vagyok. És pocaklakónak hív, megőrülök. Szeretlek, anya, de ellenblog!


Ez vagyok én.

Facebook

Friss topikok

  • Oszkárság: még mindig nem született meg. lassan nézni kell egy CT-t (2013.03.01. 18:57) Mi az a gól?
  • Mikró: Vazz. Elfelejtettem rúgni egyet. (2010.06.24. 12:23) Babakúszóverseny
  • Manéla: Ideje lenne már hírt adni magadról. (2010.06.15. 19:10) Pisilni kell
  • Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos: :-DDD (2010.05.17. 23:18) Szeretem az esőt
  • Manéla: Mi a helyzet a burokban? (2010.05.17. 17:35) Szentséges Drámaíró

Az 1 hónapos beszélő bébi

Horváth Oszkár 2010.04.13. 15:10

Na persze! Én meg írni tudok! Itt van anyám amerikai unokatesója, nem esett messze a fájától. Álmomban én is tudok beszélni, de ébren tuti ha van fogam, ha nincs, leharapnám a fater ujját. Az ilyen szájmozgatástól lesz a végén Don Quijote vagy John Travolta állam. És olyat nem akarok. Fúúúú, jó itt bent, még egy ideig ezt megúszom. Hallottam olyanról, akihez az apja beszélt ugyanígy a burokban, hogy "és mondták a szüleim, válassz egy fakultációt, válassz egy fakultációt". Az se normális.

Címkék: apa kollégák

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://burok.blog.hu/api/trackback/id/tr121917794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fricsek · http://fridabogi.blog.hu 2010.04.13. 19:00:36

ó szegény gyerek báboznak itt vele, szörnyű:D
süti beállítások módosítása