HTML

Mikró a burokból

Mikró vagyok. Még meg sem születtem, de anyám már blogot ír rólam. Összeír minden hülyeséget, az idióta barátai meg helyeselnek hozzá, akik azán évekig fognak fogdosni, hogy milyen aranyos vagyok. És pocaklakónak hív, megőrülök. Szeretlek, anya, de ellenblog!


Ez vagyok én.

Facebook

Friss topikok

  • Oszkárság: még mindig nem született meg. lassan nézni kell egy CT-t (2013.03.01. 18:57) Mi az a gól?
  • Mikró: Vazz. Elfelejtettem rúgni egyet. (2010.06.24. 12:23) Babakúszóverseny
  • Manéla: Ideje lenne már hírt adni magadról. (2010.06.15. 19:10) Pisilni kell
  • Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos: :-DDD (2010.05.17. 23:18) Szeretem az esőt
  • Manéla: Mi a helyzet a burokban? (2010.05.17. 17:35) Szentséges Drámaíró

Twitterező magzat lettem

Horváth Oszkár 2010.04.19. 19:37

Addig tehát megvagyunk, hogy anyám előbb kezdett rólam blogolni, minthogy megszülettem volna. Én ezt túlzásnak tartom, de akkor legyen verseny. Muter nem annyira webkettes, úgyhogy előbb Nyelvész Józsi bácsitól ellestem a fácse kifejezést, és fel is tettem magam erre a fácsére, ma meg kitaláltam, hogy twitterezni is fogok!

Anyuci, kapd össze magad, sehol nem vagy webkettőben!

Kicsivel azután, hogy rúgtam egyet, megjelent a MedIQ bogon egy szerkezet, ami a rúgásaimat még a twitterre is kiteszi. Magától! Azért ezt nekem találták ki, nem? Az a baj, hogy nincs nagy befolyásom arra, hogy a muti beruházzon egy ilyen pettyes kis helyre övre, ami ehhez kell, úgyhogy csak emulálni fogom. Ronda a szerkezet, mint állat:

Mondom, ronda. Úgynevezett pettyes! Ránézésre olyan, mint egy nagy Twister társasjáték gombáslábú macskáknak. Ilyenünk se lesz.

Pedig érdekelne, hogy ha 500 főnyi díszezred 45 percnyi Radetzky marsra menetelésének  megfelelő lépésszámot produkálok - per szekundum - így anya hasán belülről, akkor leáll-e a Twitter szervere, vagy legalább a BIX. Illetve ha elég jól tolom a belső toporzékolást, tudok-e olyan gyorsan rúgni, hogy egyetlen összefüggő mély hangnak tűnjön?

A másik, amit kigondoltam, hogy rendelek a neten egy elemlámpát, és lefekvés után elkezdek kifelé villogni a hasán keresztül a plafonra ezerrel, hátha azt hiszik, hogy valahol itt van a Palace, vagy a Dexion. Elemeket már einstandoltam hozzá a mutertól, az nagyon kemény sztori. Pár napja betolt két bébielemet minden különösebb ok nélkül valami sícsomagtartó szerű izében, két mozdulat és lenyúltam két Vartát. Először nem tudtam, mire fogom használni, de most már biztos, hogy elemlámpa lesz. 

Címkék: twitter fények

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://burok.blog.hu/api/trackback/id/tr771935207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása