HTML

Mikró a burokból

Mikró vagyok. Még meg sem születtem, de anyám már blogot ír rólam. Összeír minden hülyeséget, az idióta barátai meg helyeselnek hozzá, akik azán évekig fognak fogdosni, hogy milyen aranyos vagyok. És pocaklakónak hív, megőrülök. Szeretlek, anya, de ellenblog!


Ez vagyok én.

Facebook

Friss topikok

  • Oszkárság: még mindig nem született meg. lassan nézni kell egy CT-t (2013.03.01. 18:57) Mi az a gól?
  • Mikró: Vazz. Elfelejtettem rúgni egyet. (2010.06.24. 12:23) Babakúszóverseny
  • Manéla: Ideje lenne már hírt adni magadról. (2010.06.15. 19:10) Pisilni kell
  • Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos: :-DDD (2010.05.17. 23:18) Szeretem az esőt
  • Manéla: Mi a helyzet a burokban? (2010.05.17. 17:35) Szentséges Drámaíró

Nagy felelősség nevet adni egy gyereknek

Horváth Oszkár 2010.10.01. 10:48

OÁ! Morning. A család egyik barátja szerint "Nagy felelősség nevet adni a gyerekednek. Ki tudja, mit neveznek el róla." Nagyokos. Az emberek nagy része (bár én még eggyel sem találkoztam) nem lesz híres. Még úgy sem, hogy "a nikaraguaiak", mert előfordulhat, hogy Nikaraguáról sem hall valaki. Pedig Anton bácsi ott született.

Én azonban nyilvánvalóan híres leszek, mert anyukámék már most kristály gyereknek nevelnek, meg van ilyen típusú vázánk és borospoharunk is. Úgyhogy el kell kezdenem aggódni, hogy amikor megszületek, mi lesz a nevem?

Tegyük fel, hogy "Aliaune Damala Bouga Time Puru Nacka Lu Lu Lu Badara Akon Thiam", ami a híres énekes, Akon eredeti neve. Ez tök jó, de mi van, ha új oktatási módszert fedezek fel inkább, és óvodát, vagy általános iskolát neveznek el rólam? Vagy úttörőcsapatot, te jó ég, azt még nehezebb leírni, mint a 12 icike picike pocakos pockot.

Vagy mi van, ha például Kossuth lesz a vezetéknevem (még nem tudom, ahhoz előbb az apukámat kellene tudni!), és véletlenül Lajos leszek. Akkor elneveznek rólam egy utcát, és mindenki azt fogja hinni, hogy róla nevezték el. Vagy érted, Xerxész, az is lehetek. Vagy ha kommunista nevet kapok, akkor eleve ki van zárva.

És az is aggaszt, ha Újházy Ede leszek, és levest neveznek el rólam, de minden esküvőn i-vel fogják írni. És mondjuk még meg is hívnak! Tuti nem adok a menyasszonytáncba, hanem kiveszek!

Nem tudom. Mi legyen, csak számozzanak be? Most inkább csak rúgok egyet anya hasába. Paff. Hú, ez nagyon fog hiányozni, ha kijövök.

Címkék: névadás rúgtam

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://burok.blog.hu/api/trackback/id/tr332336571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása