HTML

Mikró a burokból

Mikró vagyok. Még meg sem születtem, de anyám már blogot ír rólam. Összeír minden hülyeséget, az idióta barátai meg helyeselnek hozzá, akik azán évekig fognak fogdosni, hogy milyen aranyos vagyok. És pocaklakónak hív, megőrülök. Szeretlek, anya, de ellenblog!


Ez vagyok én.

Facebook

Friss topikok

  • Oszkárság: még mindig nem született meg. lassan nézni kell egy CT-t (2013.03.01. 18:57) Mi az a gól?
  • Mikró: Vazz. Elfelejtettem rúgni egyet. (2010.06.24. 12:23) Babakúszóverseny
  • Manéla: Ideje lenne már hírt adni magadról. (2010.06.15. 19:10) Pisilni kell
  • Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos: :-DDD (2010.05.17. 23:18) Szeretem az esőt
  • Manéla: Mi a helyzet a burokban? (2010.05.17. 17:35) Szentséges Drámaíró

Megvolt a lagzi is

Horváth Oszkár 2010.08.05. 13:02

Azért mégis, hogy klasszikus idézzek, "hát magyarok vagyunk, nem?", annak okán is, hogy a menyasszony szűzen menjen férjez, megvolt a lakodalom is. Anya végül a rendes apához ment hozzá. De ha jól hallottam, ott volt Anton bácsi is a lagzin, de csak amikor anyával kettesben voltak a panzió konyhájában. Sok értelmeset nem mondott, de talán ő volt az, akivel anyának nagyon fájt beszélgetni, mert folyamatosan nyögött.

Az egészhez az vezetett, hogy "egy korty nem árthat" ileltve "egy korty nem fog megártani" alapon anya letolt egy pálinkát (tévedtek, ha azt gondoljátok, hogy ez nem két külön iskolája a rokonok általi itatásnak, pedig de), közvetlen azután, hogy elhangzott a húslevesre, hogy "van benne anyag!".

Ezáltal elmondhatjuk, hogy megvolt az első berúgásom, és éppen ezért sem vagyok benne biztos, hogy anyát Anton bácsi baszta meg a merőkanalas konyhai akasztónak támasztva, vagy a zenekarból a Sanyi. Most annak próbálok utánanézni, hogy innentől kezdve ő is az apukám-e, vagy nem. Gyanús, hogy nem Anton bá volt, mert ő előtte minem szokott nekem nekem dúdolni, ez a Sanyi meg egész figyelmes volt. A számot nem ismerem fel, de igyekezett közelhajolni és a lyukon hümmögött valamit. Talán Metallica vagy Dream Theatre lehet, nem a dallama miatt, hanem mert 10-15 perces volt. Rendesen lehozta élőben, gitárszólóval, meg minden.

Itt egy videó egyébként, jobbról a második az anyukám, mellette az apukám, a többi meg Anton bácsi és a zenekar:

Mindenki nagyon jól érezhette magát, én annyit vettem észre az egészből, hogy már megint felrázódtam. Ha most nyitnák ki anyát, tuti spriccelne, mint a sörösdoboz. És amit összeugrált, nincs is messze tőle, hogy megszülessek, pedig még korai. Folyamatosan jönnek az SMS-ek, hogy "tényleg és köszönjük a meghívást, nagyon jól éreztük magunkat, a párod családja is olyan aranyos, rögtön mindenki el tudta magát engedni, és tudtunk együtt szórakozni, bocs, hogy már fél9-kor el kellett mennünk". Ja, nagy buli volt, hülye kretén. Az egy dolog, hogy az Emanuelle-re haza akarsz érni recskázni (taníts!!), de hogy a Barátok köztre... Még amíg bármelyik Tilda benne volt, de így. Nem érdemel ez több szót.

Véletlenül anya engem is rácécézett a levélre, a meghívón az állt, hogy "háztartásunk teljes", nagyon finoman tarháltak egyébként, tényleg, csak közben amúgy se babamonitor, se csörgő nincs még, a termoszos cumiról még egy szót nem hallottam, hogy beszéltek volna, pedig kurva élet, hogy nem fogom a sört úgy inni melegen, mint a britek, nézzétek meg, a tudósaik is milyen hülyék lettek tőle. Meg kell még körbe forfó mesefigurás izé az ágy fölé, amiből már van három, de mindegyik szar zenével. Ezek szerintem azt hiszik, hogy ha a faterék pénzéből lehozzák az esküvőt, akkor a táncolós pénzből el fognak tudni menni nászútra NÉLKÜLEM. Csak hogy én jövök. Ennyi. Pont. Ingyen. Miért érzem azt, hogy már most leleményesebb vagyok, mint a szüleim? A reptéren például indítok egy hányást, és akkor tuti intéztem nekik egy első osztályt, amit viszont végig fogok rúgdosni, hogy csak én élvezzem.

Na jó, mindegy, legyünk pozitívak, megyünk Triesztbe, vagy Icsicsire, vagy az Omszki tóhoz, valami ilyesmit nézek ki a venédgseregből. Bár még nem számoltuk meg a pénzt, annyira tartják az "annyit illik bedobni, amennyibe kerültél" aranyszabályt, hogy az egyik bedobott egy ötezrest a táncnál, aztán amikor kiderült, hogy ő vezet, kettőt visszavett.

Címkék: anya apa

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://burok.blog.hu/api/trackback/id/tr892200887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása