Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Mikró a burokból

Mikró vagyok. Még meg sem születtem, de anyám már blogot ír rólam. Összeír minden hülyeséget, az idióta barátai meg helyeselnek hozzá, akik azán évekig fognak fogdosni, hogy milyen aranyos vagyok. És pocaklakónak hív, megőrülök. Szeretlek, anya, de ellenblog!


Ez vagyok én.

Facebook

Friss topikok

  • Oszkárság: még mindig nem született meg. lassan nézni kell egy CT-t (2013.03.01. 18:57) Mi az a gól?
  • Mikró: Vazz. Elfelejtettem rúgni egyet. (2010.06.24. 12:23) Babakúszóverseny
  • Manéla: Ideje lenne már hírt adni magadról. (2010.06.15. 19:10) Pisilni kell
  • Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos: :-DDD (2010.05.17. 23:18) Szeretem az esőt
  • Manéla: Mi a helyzet a burokban? (2010.05.17. 17:35) Szentséges Drámaíró

Mi az a gól?

Horváth Oszkár 2010.06.16. 14:44

Valaki összefoglalná nekem röviden, hogy mi az a gól? Fater elhaló hangon napi 2-3x ezt óbégatja, miközben valami darázsfészket piszkál szerintem egy szurkosbottal, mert nagyon sok méhecske hangját hallom. Arról se tudom egyébként elvileg, hogy milyen, de a méhre még korábban rákerestem, mert hogy én is egy ilyen méhben vagyok benne. De tuti nem az zümmög, ez a tévéből jön.

Aztán elhalkul, mert anya mond valami olyat, hogy állandóan csak ez a hülye foci VBK (ezek szerint iszik a fater, lehet, hogy rájött, hogy néger!), és kimegyünk a konyhába. Már tiszta kajaszagú vagyok. Csak az mentett volna meg, ha a konyha helyett átmegyünk kefélni Anton bácsihoz, amíg apa nézi a meccset. Már voltunk pár hete, egyelőre nem dolgoztam fel az élményt. Anya most próbálta leegyeztetni vele, de előbb azt mondta, sűrű az agendája (nyilván azt is ki kéne kefélni), aztán meg azt, hogy őszinte lesz, és anya túl kerekded már neki. Any.pics! Én vagyok a kerekdedség, te paraszt! Úgyhogy inkább a kajaszag, buxáról lekopsz, ezennel hivatalosan is birtokba vettem egy időre, sunázást el lehet kérem felejteni!

Á mindegy, most már elmondom, szóval az volt Anton bácsinál a takarításkor, hogy amíg anya meg Anton bácsi keféltek, közben dugtak is egyet. Semmi komoly, mert végig becsuktam a szemem, de lábbal kitapogattam, hogy néha a méhem konkáv lett. Olyankor rúgtam egyet, persze lefelé, rutinosba. A wikipédián nézzétek meg, mi az a konkáv, beszartok. Eddig azt hittem, 20-30 betűt nem ismerek, de ezek szerint 50-et. A görögöktől kaptuk a demokráciát, a színházat, meg azt hiszem, a buziságot is, de írni azt nem tanultak meg.

Végül hagytam a wikipédiát, megnéztem máshol. Azt írták, hogy ha a cica látja az egeret a méhemből bárhonnan, akkor konvex, ha meg nem látja, akkor konkáv. Anya cicájához képest is. Ebből egyedül annak örülök, hogy van méhem, mert állítólag később a fiúknak nem lesz méhük, csak a csajoknak (nyilván ők megtarthatják, MÁR a kivételezés). Ez rosszabb, mint a szavazás, mert oda legalább 20 év múlva már mehetek, de méhbe nem. Pláne, hogy szigorították a színesfémátvételt. Gondolhatjátok, hogy ennek a kibogozásával el vagyok foglalva kurvára, ergo felettébb hálás volnék, ha valaki ennek a GÓÓÓÓÓL dolognak utánanézne helyettem.

Puszit most nem küldök, mert csak Anton bácsival tudnám átadni, és keszonbetegséget kapnék, mire azt összehozom. Csak felejtsétek el.

Címkék: szex hangok

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://burok.blog.hu/api/trackback/id/tr532086344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2011.10.13. 01:16:21

Mikróka előbújt már? Érdekelne a pocak-többé-nem lakó! Remélem, súrlódásmentesen, orgazmikusan zajlott le a szülés.

Oszkárság · http://oszkarsag.blog.hu 2013.03.01. 18:57:39

még mindig nem született meg. lassan nézni kell egy CT-t
süti beállítások módosítása