HTML

Mikró a burokból

Mikró vagyok. Még meg sem születtem, de anyám már blogot ír rólam. Összeír minden hülyeséget, az idióta barátai meg helyeselnek hozzá, akik azán évekig fognak fogdosni, hogy milyen aranyos vagyok. És pocaklakónak hív, megőrülök. Szeretlek, anya, de ellenblog!


Ez vagyok én.

Facebook

Friss topikok

  • Oszkárság: még mindig nem született meg. lassan nézni kell egy CT-t (2013.03.01. 18:57) Mi az a gól?
  • Mikró: Vazz. Elfelejtettem rúgni egyet. (2010.06.24. 12:23) Babakúszóverseny
  • Manéla: Ideje lenne már hírt adni magadról. (2010.06.15. 19:10) Pisilni kell
  • Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos: :-DDD (2010.05.17. 23:18) Szeretem az esőt
  • Manéla: Mi a helyzet a burokban? (2010.05.17. 17:35) Szentséges Drámaíró

Szeretem az esőt

Horváth Oszkár 2010.05.17. 18:46

Migiri-yo-migiri! Szeretem az esőt, vágod? Erre kellett rájönnöm most, hogy életem eddigi nagyjából 10%-ában esett. Szar kint az idő, lehűlt a levegő. Anyám 3 réteget felvesz, egyrészt tök sötét lesz itt bent, másrészt az egyik pulóvere szúr! Ne hidd el, de frankón idegesít, nyehááááá, nyeh. Aztán amikor végre leveszi, próbálok gombócként úszni középen, mert ahogy a kismedence falához érek, RÁZ! Ha volna hajam, égnekállna. Remélem, beáll valami normális idő, vagy szimplán nem megyünk sehová.

Viszont kiment a muti a ruhaszárítóért a legnagyobb viharban egy szál topban, mert kicsit későn jutott eszébe, hogy kintfelejtette (még jó, hogy én és a fejem lágya ide be vagyunk nőve), és akkor hallottam, ahogy az esőcseppek a tetőn dörömbölnek. Jó volt, mintha egyedül lennék a világon. Amit ilyenkor azért értékel az ember, mert még soha nem voltam egyedül. Majdnem ilyen a zuhany is, de az esőt jobb hallgatni. Meg is fordult bennem, hogy egy új napfénytető igazán császár volna, de szó szerint.

Na mindegy, nem is ezt akartam feszegetni. Kihallgattam egy beszélgetést, persze akaratomon kívül. Még mielőtt bárkinek problémája támadna ezzel: nem tudom befogni a fülem, azt sem mondhatom, hogy papapapapa, a víz jól viszi a hangot, és különben is, egyelőre neveletlen vagyok. Anyám elmondta egy barátnőjének, hogy "elment" valami salsa zenekar gitárosával. Fekete. Számolgattam, és kurvára lehet, hogy néger vagyok!!! Fogalmam nincs! Totál para az egész, az ultrahangon ugye nem látszik, és most nem tudom, hogy ki a papám. Letöltöttem pár rap számot, migiri, és nagyon egyben van, meg megnéztem ezt a salsa zenekart is a myspace-en, most már konkrétan reménykedem, hogy ebből a néger dologból lesz valami. Szívesen lennék, de mondjuk ki nem.

Ami azt illeti, a rövidebbik zsinór még nem enged erre következtetni, meg azt sem tudom, hogy a másik apukám, aki velünk lakik, az össze van-e házasodva a muterral. Ők biztos tudják, de gondolhatod, hogy nem beszélgetnek róla, hogy "szívem, de jó, hogy össze vagyunk házasodva", évfordulójuk meg még nem volt, mióta itt vagyok. Megöl a kíváncsiság, egy csomó mindent egyszerűen nem lehet innen kideríteni! Most akkor? Lehet, hogy anyám blogján fogom valami szánalmas kis trükkel kiprovokálni a választ. És akarom tudni azt is, hogy néger leszek-e, mert akkor el kell kezdenem gyakorolni. Basszusgitározni természetesen. Meg kampányolni az apás szülés ellen, mert ha a fater meglátja, hogy tesó vagyok, szerintem nem fog elég őszintén ünnepelni. Próbálom menteni a család becsületét. Remélem, nem vagyunk katolikusok, mert akkor ebből nehéz lesz szépen kijönni.

Nem tudom, mi lesz. A biztonság kedvéért rúgok egyet. Az a tuti. Ha már nem ráz anya hasa a rohadék műszálas pulcsija miatt, akkor kipróbálom, tudok-e köldökzsinórból rappernyakláncot csinálni. Ez a programom a hétre. Nem tudom, ti hogy születtetek meg, meg mire gondoltatok, de én először kidugom majd a fejemet, és utána nézek lefelé, hogy bazmeg néger vagyok-e. Szerintem ez abnormális, ki kell derítenem.

Címkék: apa hangok

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://burok.blog.hu/api/trackback/id/tr312010861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mikró · http://burok.blog.hu 2010.05.17. 19:47:15

És amikor már derékig kijöttem, akkor MEGINT lenézek, hogy néger vagyok-e. Síkideg vagyok, síkideg.
süti beállítások módosítása