HTML

Mikró a burokból

Mikró vagyok. Még meg sem születtem, de anyám már blogot ír rólam. Összeír minden hülyeséget, az idióta barátai meg helyeselnek hozzá, akik azán évekig fognak fogdosni, hogy milyen aranyos vagyok. És pocaklakónak hív, megőrülök. Szeretlek, anya, de ellenblog!


Ez vagyok én.

Facebook

Friss topikok

  • Oszkárság: még mindig nem született meg. lassan nézni kell egy CT-t (2013.03.01. 18:57) Mi az a gól?
  • Mikró: Vazz. Elfelejtettem rúgni egyet. (2010.06.24. 12:23) Babakúszóverseny
  • Manéla: Ideje lenne már hírt adni magadról. (2010.06.15. 19:10) Pisilni kell
  • Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos: :-DDD (2010.05.17. 23:18) Szeretem az esőt
  • Manéla: Mi a helyzet a burokban? (2010.05.17. 17:35) Szentséges Drámaíró

Anyukám bemondta a munkahelyén a tutit

Horváth Oszkár 2010.04.13. 07:17

Muter bemondta a melóban, hogy terhes. Azt a patáliát, ami ezután következett... állandóan feállt, leült, felállt, leült, itt bent hullámzott minden, én Dan hadnagyosat játszottam és hangosan arra gondoltam, hogy "CSAK ENNYIT TUDSZ?" de valójában roppant kellemetlen volt, bedugult a fülem.

Egészen fura innen belülről hallani, amikor egy férfi üvöltözik, még sose hallottam üvöltést. Apukám egyszer elvitt meccsre, de akkor még nem anyukám hasában voltam. Ez a kiabáló ember lehetett az illető, akiről otthon és itt is mindenki Zoltánként nyilatkozik, és képtelenek Zolinak hívni. Tuti szarfej. Nem láttam, de az első leendő ötösömet teszem rá, hogy idősebb nálam. Eddig nem kiabált. Sokat segítettem anyukámnak a munkában, mentem vele fénymásolni (azt szeretem, mert látszik egy fénycsík innen belülről, mindig kívánok valamit, ha látom), meg postára, meg ültünk a számítógép előtt, és amikor nem rólam akart blogolni, akkor egészen nyugodt voltam. Kíváncsi volnék, ő mit szólna, ha megtudná, hogy én blogolok róla! Már kommentelt, de szerintem nem esett le neki :) De erre rábaszott, lenyomozhatatlan a dolog. Ő még azt sem tudja, hogy fiú vagyok, szóval talán én vagyok az egyetlen blogger, akinek soha nem fogja kideríteni az igazi nevét, mert MÉG NINCS! Így érezhette magát Michael Douglas a tökéletes bűntényben. Egész jó, győztes izgalom. Ha volna szemöldököm, most összehúznám.

Na az van, hogy amikor anyám betolta az all-int a munkában, nagyon furcsán elkezdett zsibbadni a kezem, meg a lábam (valójában mindegyikből kettő van), és órákon át úgy maradt. A tökéletes bűntény kitervelésekor kicsit éreztem hasonlót, de ez most sokkal élénkebb. Ez mi? Nagyon nem tetszik, nem tudom, miért van, és nem tudok vele mit csinálni.

Címkék: hangok munkahely

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://burok.blog.hu/api/trackback/id/tr301916670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása